وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | سیم کارت

قطع سیم کارت های بدون هویت و دارای نقص اطلاعات آغاز شد

انتشار ۱۳۹۵/۱۰/۹ . بروز رسانی ۱۳۹۵/۱۰/۹ ۱۳:۳۱ . ۷۷۹۹ بازدید
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به اینکه طرح ساماندهی و احراز هویت سیم کارت مشترکان از سال گذشته شروع شده و در مرحله اول ، تعداد زیادی از شماره های بدون هویت رسیدگی شدند. در مرحله جدید این طرح تعداد 10 میلیون سیم کارت اپراتورها همچنان باقی مانده که با توجه به اطلاع رسانی پیامکی توسط همراه اول ، ایرانسل و رایتل به مشترکان جهت تکمیل و رفع نقص اطلاعات پرونده از روز گذشته قطع یک طرفه این سیم کارت ها در حال انجام می باشد.
رگولاتوری اعلام کرده که روزانه بیش از 400 هزار شماره توسط اپراتورها به صورت یک طرفه قطع می شوند تا مالکان آنها برای تکمیل اطلاعات پرونده خود اقدام نمایند. وی همچنین اعلام کرد : در مرحله جدید ساماندهی شماره های موبایل بیشتر موارد مربوط به اصلاح و رفع نقص اطلاعات مشترکان می باشد و آمار سیم کارت های بی هویت در این مرحله کم می باشد.

روش های مختلف برای استعلام سیم کارت های به نام هر یک از اپراتورها

 

برای استعلام سیم کارت ساده ترین راه ارسال کد ملی خود به سامانه پیامکی 3000504901 می باشد که پس از ارسال تعداد سیم کارت هایی که با کد ملی شما در هر اپراتور ثبت گردیده است نمایش داده می شود. در صورت مشاهده مغایرت هر چه سریع تر باید دفتر مشترکین اپراتور مربوطه مراجعه کرد و نسبت به قطع سیم کارت اقدام شود.
تمامی مسئولیت حقوقی و مالی سیم کارت به عهده مالک آن می باشد. با به همراه داشتن اصل کارت ملی در ظرف مدت چند دقیقه از مشکلات احتمالی در آینده می توان جلوگیری کرد. در صورت تمایل می توانید به مرکز تماس اپراتور مربوطه زنگ بزنید و اطلاعات بیشتری کسب کنید. مرکز تماس مشترکان همراه اول: شماره گیری 09129990 ، مرکز تماس مشترکان ایرانسل: شماره گیری 09377000000 ، مرکز تماس رایتل: شماره گیری 09202000000 می باشد.
سازمان تنظیم مقررات همچنین اعلام کرده در صورت فعال شدن سیم کارت جدید با کد ملی شما ، یک پیامک اطلاع رسانی جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی به شماره موبایل شما ارسال می شود.
سیم کارت
تعداد 1 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 5
1
0
0
0
0
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. 09012015898 بی نام ومفقود شده با توجه به اینکه این شماره در اختیار بستگانم می باشد برای سوزاندن سیم کارت با توجه به هدیه بودن وبی نام بودن چه اقدامی باید شود

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست