وب سایت مای رند - مرکز خرید و فروش سیم کارت
ثبت نام ورود
خرید سیم کارت رند از شهر سیم
بلاگ | خدمات سیم کارت

بررسی جامع طرح های مکالمه نامحدود رایگان همراه اول

انتشار ۱۳۹۸/۷/۲۶ . بروز رسانی ۱۴۰۰/۱۲/۵ ۱۷:۴۸ . ۲۷۰۵۰۶ بازدید

مکالمه نامحدود رایگان همراه اول یکی از امکاناتی که همراه اول برای مشترکین اعتباری و دائمی در نظر گرفته است. آیا می دانستید اپراتور همراه اول بیشترین تعداد مشترکین در بین دیگر اپراتور ها دارد. بدین صورت با ارائه بسته های مکالمه نامحدود رایگان و بسته های مقرون به صرفه مکالمه همراه اول درون شبکه مشترکین طرفداران بسیاری جذب کرده است. مشترکین همراه اول برای بهره مندی از بسته های مکالمه نامحدود رایگان با شماره گیری کد دستوری می توانند بسته مکالمه همراه اول فعال سازی کنند. در ادامه چند نوع از بهترین طرح های همراه اول بررسی می کنیم.. در این نوشته قصد داریم بسته مکالمه رایگان یا شارژ رایگان همراه اول معرفی کنیم ، در ادامه نحوه قوانین مربوط به فعال سازی بسته مکالمه نامحدود رایگان می پردازیم. همراه اول که از بالاترین میزان مشترکین در بین اپراتورها برخوردار است، با ارائه بسته های مختلف مکالمه، مانند مکالمه خانواده و مکالمه همراهی، امکان مکالمه نامحدود رایگان را به مشتریان خود ارائه کرد. تا چندی پیش و در سال گذشته اپراتورها برای تشویق مشترکین خود به ارائه طرح های تشویقی مختلف مکالمه رایگان پرداختند که پس از مدتی رگولاتوری از اثرات منفی اجرای این طرح ها بر زیرساخت ها و کیفیت شبکه سخن گفت و با ابلاغ بخشنامه هایی، ارائه طرح های مکالمه رایگان را ممنوع اعلام کرد.

 

مکالمه نامحدود رایگان به سبک همراه اول

 

طرح شب های روشن همراه اول چیست؟

یکی از بسته های مکالمه رایگان همراه اول بسته های روشن همراه اول می باشد، بسته ی شب های روشن همراه اول برای سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول از ساعت 11 شب تا 7 صبح از مکالمه نامحدود رایگان همراه اول استفاده کنید. در غیر از ساعت های اعلام شده از تعرفه عادی محاسبه می شود.

شرایط لازم برای طرح شب های روشن

مشترکین همراه اول با دریافت بسته های معرفی شده در صورتی می توانند بسته یا بسته دیگری را فعال سازی کنند که زمان بسته قبلی به پایان رسیده باشد. نمی توان دو بسته متفاوت همزمانبرای خود فعال سازی کرد. به عنوان مثال بسته شبانه و بسته هفتگی مکالمه نامحدود رایگان همراه اول ، نحوه ثبت نام و فعال سازی طرح شب های روشن همراه اول بدین صورت است که مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول با شماره گیری کد دستوری #333*10* بسته شب های روشن همراه اول فعال سازی کنند. 

 

نوع خطنوع بستههزینه فعال سازی
اعتباری / دائمیشبانه ( 24 ساعت)10.000 ریال
اعتباری / دائمیهفتگی ( 7 روزه )60.000 ریال
اعتباری / دائمیماهانه220.000 ریال

 

چگونه طرح هدیه شارژ بانوان فعال سازی کنیم؟

این طرح مخصوص بانوان همراه اولی طراحی شده است بر اساس اطلاعات به دست آمده با هر بار شارژ 30 درصد شارژ بیشتر دریافت می کنید.  نحوه دریافت هدیه شارژ بانوان بدین صورت است که سیم کارت اعتباری که مالکیت آن ها خانم ها می باشند با یکی از روش های زیر 30 درصد شارژ بیشتر دریافت می کنند.

روش اول : در روش اول با خرید پین به صورت جدول زیر هدیه شارژ بانوان همراه اول دریافت کنید.

 

درخواست خدمتنحوه فعال سازی
دریافت شارژ بانوان *10*1222#
دریافت راهنما شارژ بانوان*10*1292#

 

روش دوم : روش دوم فعال سازی به صورت مستقیم با کد دستوری *1*114# با پرداخت به صورت اینترنتی با کارت بانکی می توانید 30 درصد شارژ هدیه بانوان بهره مند شوید. 

 

درخواست خدمتنحوه فعال سازی
دریافت شارژ بانوان *1*114#
دریافت راهنما شارژ بانوان*1*149#

مبلغ پین و شارژ هدیه در زمان کوتاهی قابل استفاده می باشد که در جدول زیر آمده است.

 

مهلت مصرف اعتبار
مبلغ شارژ (هزار تومان)1251020
مهلت مصرف اعتبار(روز)35101520

روش سوم : با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول می توانید هدیه شارژ بانوان دریافت کنید. 

قوانین لازم برای شارژ بانوان همراه اول

جالب است بدانید از شارژ پین و شارژ هدیه می توانید درون شبکه و برون شبکه استفاده کنید. اینترنت نیز طبق تعرفه جاری محاسبه می شود. نمی توان از شارژ هدیه برای تماس با خارج و رومینگ استفاده کرد. نمی توان از شارژ هدیه 33 درصد برای خریدری بسته تشویقی و بسته اینترنت همراه و پیامک و... بهره مند شد. نمی توان شارژ هدیه به دیگر خطوط اعتباری انتقال داد. 

 

قوانین لازم برای شارژ بانوان همراه اول

 

طرح هدیه تولد همراه اول چیست؟

در روز تولد خود می توانید یکی از سه گزینه زیر را به عنوان هدیه از همراه اول دریافت کنید.

گزینه اول : مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه همراه اول در مدت زمان 24 ساعت

گزینه دوم : 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای یعنی 24 ساعت مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه و 200 مگا بایت اینترنت رایگان

گزینه سوم : بسته اینترنت 2 گیگا بایت یک روزه همراه اول

 

نحوه دریافت هدیه تولد همراه اول 

هدیه تولد همراه اول طبق جدول زیر از طریق سامانه #۱۰* و پیامک به ۹۸۱۰+ یا از طریق اپلیکیشن یا سایت همراه من تمامی مشترکین اعتباری و دائمی از این طرح بهره مند می شوند. 

 

درخواست خدمتکد دستوری #۱۰*پیامک به ۹۸۱۰+
فعال‏سازی هدیه تولد: ۲۴ ساعت مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه*۱۰*۴۱۱#۴۱۱
فعال‏سازی هدیه تولد: ۱۲۰ امتیاز باشگاه فیروزه ای*۱۰*۴۱۳#۴۱۳
فعال سازی هدیه تولد/ ۲ گیگابایت اینترنت یکروزه رایگان*۱۰*۴۱۲۱#۴۱۲۱
دریافت راهنما فعال سازی هدیه تولد همراه اول*۱۰*۴۱۹#۴۱۹

 

قوانین لازم دریافت هدیه تولد همراه اول 

جالب است بدانید بسته هدیه تولد به تمامی سیم کارت های اعتباری و دائمی تعلق می گیرد. مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری می توانید یکی از هدیه های همراه اول ( مکالمه نامحدود رایگان 24 ساعت ، 120 انتیاز باشگاع فیروزه ای ، 2 گیگابایت اینترنت رایگان ) انتخاب کنند. اینترنت 2 گیگابایت 34 ساعت و مکالمه نامحدود رایگان بعد از فعال سازی معتبر است. بسته اینترنت 2 گیگابایتی نسبت به دیگر دیگر بسته ها دارای الویت بیشتری است و امکان فعال سازی با دیگر بسته های اینترنتی وجود دارد. مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول با کد دستوری *10*4120# برای استعلام وضعیت بسته اینترنت هدیه تولد اقدام کنید. امکان دریافت تمام بسته موجود در باشگاه فیروزه ای با امتیاز باشگاه فراهم می شود.

 

چگونه از طرح جمعه های رویایی همراه اول ویژه دانشجویان استفاده کنیم؟

 

جشنواره طرح جمعه هایرویایی همراه اول ویژه دانشجویان می باشد. مشترکینی که از سیم کارت دانشجو استفاده می کنند با فعال سازی در این جشنواره به صورت رایگان از طرح ویژه دانشجو بهره مند شوید. مشترکینی که طرح جشنواره جمعه های رویایی را فعال سازی کردند،  می توانند از مکالمه نامحدود داخل شبکه در روز های جمعه بهره مند شوند. برای فعال سازی بسته جمعه های رویایی همراه اول مشترکین سیم کارت دانشجو با شماره گیری کد دستوری ۴۴#*۱۰*طرح جمعه های رویایی روی سیم کارت خود فعال سازی کنند، هزینه فعال سازی این طرح رایگان می باشد.در طرح جمعه های دانشجوییتعداد تماس های مجاز و مکالمه نامحدود رایگان ویژه دانشجویان بهره مند شوید.   

چگونه سیم کارت دانشجو خریداری کنیم؟

جزئیات سیم کارت : اگر دانشجو و مخاطبین شما دانشجویان هستند و مخاطبین شما بیشتر دانشجویان هستند. برای کاهش هزینه های گوشی هوشمند پیشنهاد همراه اول سیم کارت دانشجو می باشد. قیمت سیم کارت برای مصرف کنندگان نهایی 200.000 ریال که 5.000 ریال اعتبار اولیه دارد. سیم کارت دانشجویی از مزایای بسته اینترنت 5 گیگابایت مدت اعتبار 5 ماه ، بسته 50 دقیقه مکالمه 30 روزه درون شبکه و ثابت ، بسته 50 پیامک 30 روزه ،تخفیف تعرفه مکالمه و پیامک درون شبکه دانشجویی ، 5.000 ریال اعتبر اولیه بهره مند شوید. کسانی که از این سیم کارت ها استفاده می کنند از تخفیفات ویژه تعرفه پیامک درون شبکه ویژه دانشجویان و جمعه های مکالمه نامحدود رایگان همراه اولبهره مند شوند.سیم کارت همراه اول به شما دانشجوی گرامی سیم کارت دانشجو پیشنهاد می کند. متقاضی سیم کارت اعتباری همراه اول می تواند در بازه طرح تشویقی سیم کارت دانشجویی با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه آنلاین همراه اول  با ارائه دادن کارت ملی و کارت دانشجویی می توانند سیم کارت دانشجویی با بسته های خوش آمدخریداری کنند. 

هدیه سیم کارت دانشجویی

  1. بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 ماهه ( هر ماه یک گیگابایت )
  2. بسته 50 دقیقه مکاله  در مدت زمان سی روزی ( درون شبکه و ثابت )
  3. بسته 50 پیامک در مدت زمان 30 روز
  4. اعتبار ولیه 5000 ریال

شرایط دریافت سیم کارت دانشجویی

برای هر یک از دانشجویان امکان خرید یک سیم کارت دانشجویی وجود دارد. با خرید سیم کارت دانشجویی از تعرفه مکالمات و ارسال پیامک در بین سیم کارت دانشجویی به صورت زیر است.

تعرفه تمامی مکالمات در بین سیم کارت های دانشجویی 549 ریال در هر دقیقه و تعرفه پیامک فارسی نیز در بین سیم کارت های دانشجو 87 ریال و پیامک تعرفه خارجی در بین سیم کارت های دانشجو 216 ریال می باشد.

مشخصات بسته هدیه 5 گیگابایت هدیه در هر ماه یک گیگا بایت

بسته 5 گیگابایت در هر ماه یک گیگا بایت به صورت خودکار در 5 ماه ماهانه یک گیگابایت همزمان با فعال سازی سیم کارت دانشجو از این هدیه بهره مند می شوید. مهلت استفاده از هدیه دانشجویی 5 گیگابایت در هر ماه یک گیگ یک ماه ( سی روز ) فعال سازی می شود. امکان استفاده از خرید و فعال سازی بسته های مالمه و ترکیبی همزمان با بسته هدیه دانشجویی خوش آمد وجود دارد. می توان استعلام بسته با شماره گیری کد دستوری *100*10# و نصب  اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد. 

 

شرایط دریافت سیم کارت دانشجویی

 

مشخصات بسته هدیه دانشجویی 50 دقیقه مکالمه یک ماهه درون شبکه و ثابت

بسته هدیه مکالمه نامحدود رایگان همراه اول 50 دقیقه مکالمه درون شبکه از زمان فعال سازی سیم کارت از این هدیه بهره مند می شوید. مهلت استفاده از بسته 50 دقیقه مکالمه درون شبکه از زمان فعال سازی یک ماه 30 روز می باشد. امکان خرید و فروش بسته های دیگر مانند اینترنت و مکالمه و ترکیبی همزمان با بسته خوشآمد می توانید استفاده کنید. استعلام بسته از طریق درگاه با کد دستوری *1000*30# و نصب  اپلیکیشن همراه من امکان می گیرد. آیا می دانید قیمت گذاری سیم کارت دائمی و اعتباری و دانشجویی و... چگونه است؟ قیمت گذاری سیم کارت به شما کمک می کند تا از قیمت سیم کارت خود در بازار مطلع شوید. 

مشخصات بسته هدیه دانشجویی 50 پیامک 30 روزه

بسته هدیه خودکار 50 پیامک 30 روزه همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال ساز یمی شود. مهلت استفاده از این بسته 50 پیامک هدیه دانشجویی مدت زمان 30 روز است. استعلام بسته از طریق کد دستوری *1000*30# و نصب اپلیکیشن همراه من امکان می پذیرد.

چگونه از طرح هدیه شتاب در پرداخت همراه اول استفاده کنیم؟

تمامی مشترکین سیم کارت دائمی که قبض پایان دوره هر ماه تا مدت زمان 6 ماه به صورت غیر حضوری پرداخت کرده اند. می توانند به انتخاب خودشان هدیه یک روز مکالمه نامحدود رایگان همراه اول یا 2 گیگابایت اینترنت یک روز (24 ساعت) یا 75 امتیاز باشگاه فیروزه ای بهرمند شوید. 

 

درخواست هدیه شتاب در پرداخت همراه اولکد دستوری
فعال سازی 24 ساعت مکالمه نامحدود رایگان همراه اول ( درون شبکه)#1151*10*
فعال سازی دو گیگا بایت اینترنت رایگان یک روزه#11521*10*
فعال سازی  75 امتیاز باشگاه فیروزه ای#1153*10*
دریافت راهنما طرح شتاب در پرداخت همراه اول#1159*10*

 

نحوه فعال سازی و بهره مندی از طرح شتاب در پرداخت چگونه است؟

هدیه طرح به صورت خودکار فعال نمی شود برای بهره مندی از این طرح باید کد هدیه طرح شتاب فعال سازی کنید. مشترکین در زمان پرداخت قبض تا پایان ماه با شماره گیری کد دستوری طرح شتاب در پرداخت فعال می شود. با کد دستوری ۱۱۵#*۱۰* عنوان هدیه شتاب در پرداخت است. مشترکین برای فعال سازی هدیه شتاب در پرداخت باید در روزی که تمایل به مکالمه نامحدود رایگان همراه اول یا افزایش امتیاز باشگاه فیروزه ای دارید از کد دستوری ۱۱۵#*۱۰* برای فعال سازی طرح شتاب در پرداخت همراه اول استفاده کنید. مدت اعتبار مکالمه نامحدود رایگان همراه یا اینترنت هدیه شتاب در پرداخت 24 ساعت ( یک روز ) از تاریخ فعال سازی می باشد. برای اطلاع بیشتر از طرح شتاب در پرداخت کد دستوری ۱۱۵۹#*۱۰* می توانید بهره بگیرید.

شرایط لازم برای دریافت طرح شتاب در پرداخت همراه اول

در صورتی که مشترکین قبض پایان دوره تا 6 آن ماه به صورت اینترنتی پرداخت کنند پیامک حاوی طرح شتاب در پرداخت برایشان ارسال می شود ، مهلت زمان فعال سازی هدیه به صورت پیامک برای مشترکین ارسال می شود. مشترکین در زمان فعال سازی هدیه شتاب در پرداخت هدیه یک روزه ( 24 ساعت ) مکالمه نامحدود رایگان همراه اول یا اینترنت 2 گیگابایت رایگان مدت زمان استفاده 24 ساعت می توانید از این طرح بهره مند شوید. 

چگونه می توان از طرح های تخفیفی مکالمه بهره مند شد؟ 

طرح های تخفیفی برای مشترکین دائمی همراه اول می باشد، مشترکین می توانند به انتخاب خودشان با فعال سازی بسته  های 30 % تخفیف یا 50 % تخفیف برای هر دقیقه مکالمه داخل شبکه از تعرفه های کمتری در هر دقیقه استفاده کنند. 

بسته30 % تخفیف مکالمه درون شبکه50 % تخفیف مکالمه درون شبکه
میزان تخفیف در هر دقیقه مکالمه داخل شبکه همراه اول۳۰%  تخفیف5۰%  تخفیف
هزینه فعال سازی ماهانه (ریال)۵۰,۰۰۰۲۰۰,۰۰۰
مدت زمان اعتبار طرح هدیه تخفیفییک ماه یک ماه 

 

شرایط طرح تخفیفی مکالمه 30 % تخفیفی چگونه است؟

اعتبار بسته های اعلام شده یک ماه می باشد. این تعرفه برای مکالمات نامحدود تخفیف دار داخل شبکه می باشد، مشترکین دائمی همراه اول امکان فعال سازی دو نوع بسته متفاوت به صورت همزمان ندارد. در صورت عدم تمایل مشترک به تمدید بسته تا مدت زمان یک ماه فعال است. ولی در سر رسید، بسته تخفیف دار غیر فعال می شود . سپس به مشترک پیامی جهت غیر فعال سازی بسته ارسال می شود. درگاه طرح تخفیفی مکالمه چیست؟ مشترکین سیم کارت های دائمی برای دریافت بسته های مکالمه تخفیف دار باید ثبت نام کنند. فعال سازی و غیر فعال سازی همچنین بررسی وضعیت بسته ها از طریق پیامک با سرشماره 8061 و درگاه USSD یا کد دستوری ۳۳۵#*۱۰* بر اساس جدول زیر صورت دهید.

 

فعالیتدرگاه پیامک سرشماره ۸۰۶۱درگاه پیامک سامانه جامعدرگاه پیامک
فعالسازی بسته ۳۰% تخفیف۱لاتین۳۳۵۱۳۳۵۱#*10*
فعالسازی بسته ۵۰% تخفیف۲لاتین۳۳۵۲۳۳۵۲#*10*
لغو تمدید خودکار بسته۸لاتین۳۳۵۸۳۳۵۸#*10*
راهنما۹لاتین۳۳۵۹۳۳۵۹#*10*
وضعیت طرح و اعلام تخفیف۰لاتین۳۳۵۰۳۳۵۰#*10*

 

طرح روز های گرم حرفی همراه اول چیست؟

طرح روز های گرم حرفی همراه اول از دی ماه 1393 شروع شده و ادامه خواهد داشت. این طرح کلیه مشترکین دائمی و اعتباری با پرداخت 15.000 ریال از یک ساعت 60 دقیقه مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه از ساعت 7 صبح تا 23 شب استفاده می کنند. 

شرایط استفاده از روز های گرم و حرفی چگونه است؟

مهلت بهره مندی از 60 دقیقه مکالمه نامحدود رایگان همراه اول بلافاصله بعد از فعال سازی طرح شروع میشه و تا مدت زمان 23 شب می توانید از این طرح بهره مند شوید. مدت زمان 60 دقیقه مکالمه می توانید در چند تماس استفاده کنید و اجبار نیست یک تماس 60 دقیقه ( یک ساعت ) داشته باشید. هر یک از مشترکین در طول روز می توانند فقط یک بار از بسته بهره مند شوید. تخفیف مشترک بعد از طمان ثبت نام محاسبه می شود. جالب است بدانید هزینه طرح برای کاربران دائمی و اعتباری یکسان است و معادل 15.000 ریال است.

فعالیتدرگاه پیامکی ۸۰۶۴درگاه پیامکی ۹۸۱۰+درگاه کد دستوری
استعلام وضعیت بسته (مشترکین اعتباری)ارسال عدد ۰ (لاتین)۳۳۶۰۳۳۶۰#*10*
استعلام باقیمانده بسته (مشترکین دائمی)ارسال عدد ۰ (لاتین)۳۳۶۰۳۳۶۰#*10*
خرید بستهارسال عدد ۱ (لاتین)۳۳۶۱۳۳۶۱#*10*

 

طرح مکالمه ویژه همراه اول 

طرح مکالمه همراهی برای سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول بسته مکالمه در مدت زمان یک ماه بر اساس الگوی مصرفی دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه و ثابت با قیمت مناسب و مقرون به صرفه طراحی شده است. مشترکین همراه اول با شماره گیری کد دتوری #1*1000 * بسته مکالمه همراهی در نظر گرفته خود را بعد از تایید بسته فعال می شود. هزینه بسته های مکالمه همراهی برای مشترکین سیم کارت اعتباری از اعتبارشان هزینه کسر می شود. هزینه بسته همراهی سیم کارت دائمی در صورت حساب منظور می شود.

سرویس مکالمه همراهیکد  USSD
مکالمه همراهی۱۱#*۱۰۰۰*
استعلام وضعیت بسته پیامک همراهی10#*۱۰۰۰*
راهنما سرویس مکالمه همراهی9#*۱۰۰۰*

 

طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ، مکالمه نامحدود رایگان همراه اول

اگر یم کارت اعتباری همراه اول دارید و تمایل به دائمی کردن یم کارت خود هستید با استفاده از روش های زیر بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید سیم کارت اعتباری خود را دائمی کنید. اگر مشترک اعتباری همراه اول هستید و به دلایلی نیاز به صورت حساب به جای تهیه شارژ و تمایل دارید سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل کنید. با یکی از روش های که در ادامه توضیح می دهیم سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل کنید. آیا می دانید هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی چگونه محاسبه می شود؟ هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی مبلغ 100.000 تومان که مبلغ 36.000 تومان برای تضمین پرداخت گرفته می شود. اول بهمن ماه تا پایان اسفند ماه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 30% تخفیف با قیمت 70.000 تومان انجام می شود. بسته خوش آمد تبدیل سیم کارت اعتبارب به دائمی بسته اینترنت 30 گیگا بایت به مدت یک ماه از زمان فعال سازی می باشد.

 

طرح تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی ، مکالمه نامحدود رایگان همراه اول

 

شرایط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

درگاه های ارائه سرویس فروشگاه آنلاین همراه اول مشترکین با ورود به فروشگاه آنلاین همراه اول می توانن به راحتی سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل کنند. 

مرحله اول ورود به فروشگاه آنلاین 

مرحله دوم انتخاب منو تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

مرحله سوم وارد کردن شماره تلفن اعتباری

مرحله چهارم ارسال رمز یک بار مصرف

مرحله پنجم مطالعه و تایید قوانین و شرایط

ارسال تاییدیه جهت کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار

راه حل دوم نصب آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من مشترکین گوشی های اندرویدی در آخرین نسخه اپلیکیشن همراه من می توانند سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل کنند.بعد از وارد شدن به اپلیکیشن همراه من سپس در قسمت خدمات و در قسمت سیم کارت گزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی انتخاب می کنید. بعد از انجام مراحل سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل می شود. 

روش سوم مراجعه به مراکز و خدمات حضوری در هنگام مراجعه مالک سیم کارت با همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال اعتباری و با امضای فرم سیم کارت به دائمی تبدیل می کند. هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی 1000.000 تومان که 36.000 تومان تضمین پرداخت در بهمن ماه تا پایان اسفند ماه با 30 % تخفیف با 70 تومان سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنید و از 30 گیگابایت اینترنت رایگان یک ماه بهره مند شوید.

 

طرح خوش آمد تبدیل سیم کارت به دائمی

  1. بسته بعد از تبدیل سیم کارت به دائمی برای مشترک فعال می شود .
  2. بسته اینترنت 30 گیگابایت در مدت زمان یک ماه قابل استفاده است.
  3. تخفیف 50 درصد مکالمه نامحدود رایگان تخفیف دار در مدت زمان 6 ماه قابل استفاده است.
  4. در زمان تغییر سیم کارت به دائمی باید در شرایط فعال بودن باشد.
  5. شرایط و مدارک لازم برای مراجعه حضوری اصل کارت ملی و سیم کارت فعال اعتباری و امضای فرم
  6. فقط مشترکی که شماره تلفن به نام اوست می تواند سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل کند.
  7. در صورتی که تعتبتر بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه باشد این مبلغ در دوره صورت حساب به صورت بستانکاری مشترک دائمی انتقال می یابد.
  8. بسته های مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده بعد از تبدیل سیم کارت به شکاره همراه ائل دائمی انتقال میابد. ولی اعتبار هدیه انواع شارژ از شارژ فوق العاده و جوانان ، بانوان به شماره تلفن منتقل نخواهد شد.
  9. مشترکی که سیم کارت اعتباری به دائمی تبدیل می کنددر مدت زمان 6 ماه اجازه انتقال شماه ی تلفن دائمی ندارد.
  10. شماره تلفن اعتباری به دائمی امکان بازگشت ندارد.
  11. بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی از این به بعد تلفن همراه اول بین مشترک و شرکت حاکم می شود.
  12. جالب است بدانید مشترکین سیم گکارت های دیتا ، درسا ، انارستان ، سازمانی ، گردشگری ، حقوقی ، همگانی و روستایی قادر به تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی نیستند. مشترکین با ورود به فروشگاه آنلاین همراه اول یا نصب اپلیکیشن همراه من مراجعه حضوری به دفاتر خدمات همراه اول سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کنند.

خرید سیم کارت دائمی جوانان همراه اول

با خرید سیم کات جوانان برای افراد 18 الی 30 سال که تاکنون سیم کارت همراه اول به نام خود ندارند، سیم کارت دائمی همراه اول با 50 % تخفیف با قیمت 80.000 تومان 20 گیگابایت بسته اینترنت هدیه 10 گیگابایت 30 روزه و 10 گیگا بایت 4 ماه هر ماه 2.5 گیگا بایت از ماه دوم و 6 ماه مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه در مدت زمان 6 ماه بهره مند شوید. متقاضی خرید سیم کارت نوجوانان افرادی که تاکنون مشترک اپرلتور ها نیستند یعنی سیم کارت به نام خود ندارند می توانند با مراجعه به فروشگاه و نمایندگی های همراه اول با در دست داشتن کارت ملی سیم کارت دریافت کنند. اگر متقاضی سیم کارت همراه اول که حداقل یک سیم کارت به نام خود در اپرتور ها ثبت شده است با مراجعه به فروشگاه آنلاین یا دفاتر خدمات سیم کارت جوانان خریداری کنید. این طرح برای جوانان 18 سال الی 30 سال که تاکنون از سیم کارت دائمی همراه اول به نام خود ندارند خرید و فعال سازی سیم کارت با هر کد ملی یک بار صورت می گیرد.

 

مبلغ شارژ (ریال)مبلغ شارژ هدیه (ریال)مبلغ کل شارژ (ریال)مدت اعتبار مبلغ کل شارژ (روز)
۵۰۰۰۰۵۰۰۰۵۵۰۰۰۵
۱۰۰۰۰۰۱۵۰۰۰۱۱۵۰۰۰۷
۲۰۰۰۰۰۵۰۰۰۰۲۵۰۰۰۰۱۵
۵۰۰۰۰۰۱۵۰۰۰۰۶۵۰۰۰۰۲۰
۱۰۰۰۰۰۰۳۵۰۰۰۰۱۳۵۰۰۰۰۳۰

 

مدت اعتبار در جدول شامل میان کل شارژ شارژ اصلی و شارژ هدیه می باشد بعد از تمام شدن مدت اعتبار شارژ اصلی و شارژ هدیه منتضی می شود. شارژ هدیه شامل مکالمات داخل شبکه همراه اول و تلفن ثابت پیامک و دیتا و تعرفه آزاد می باشد. بدین صورت با شارژ هدیه نمی توانید بسته خریداری کنید و امکان انتقال شارژ فوق العاده امکان پذیر نیست.

طرح تخفیف پیامک همراه اولی

شرایط استفاده از این طرح پیامک همراه اولی یک ماه ویژه سیم کارت دائمی و اعتباری و 12 ماه از تاریخ فعالسازی سیم کارت گذشته باشد، امکان دیدن مبلغ و تعداد پیامک بعد از فعال سازی بسته صورت می گیرد. قیمت پیامک ارزان با الگوی مصرفتان از همراه اول هدیه بگیرید. ماهانه امکان خرید حداکثر 3 بسته برای هر شماره وجود دارد. برای بهره مندی از طرح تخفیف پیامک همراه اولی کد دستوری #41*1000* شماره گیری کنید.

با خرید شارژ همراه اول + یک بسته هدیه 

با خرید شارژ همراه اول یک بسته هدیه اینترنت همراه اول بهره مند می شوید، خرید شارژ با شماره گیری سرشماره ذکر شده، مراجعه بع سایت فروشگاه آنلاین همراه اول هدیه 300 مگ تا 20 گیگابایت اینترنت رایگان بهره مند شوید. خرید شارژ بالاتر حجم و بسته اینترنت بیشتر می باشد. اینترنت هدیه از 6 صبح تا 12 ظهر قابل استفاده است. الویت بالاتر نسبت به تمام بسته ها اینترنت ، این طرح برای مشترکین زیر 25 سال سن تعلق می گیرد . برای بهره مندیبسته هدیه همراه اول کد دستوری #15*1* یا #124*10* شماره گیری کنید.

هدیه سیم کارت رایگان انارستان همراه اول

این طرح برای کودک و نوجوانان 6 الی 18 سال می باشد. امکان مکالمه نامحدود رایگان همراه اولی و دارای فضای اینترنتی سالم و پاک است. مناسب دانش آموزان در کلاس آموزشی شاد هدیه فعال سازی تا 7 ماه ماهانه 7 گیگا بایت اینترنت رایگان همراه اول ، بسته خوش آمد همراه اول با اولین افزایش شارژ در بازع 90 روز 3 گیگابایت  اینترنت رایگان و 100 دقیقه مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه بهره مند می شود. با خرید سیم کارت انارستان امکان مشاوره رایا مدرسه وجود دارد. برلی فعال سازی کارت ملی پدر یا مادر و شناسنامه دانش آموز دریافت کد با رسال پیامک 220 به شماره 3006860 از سیم کارت انارستان بهره مند شوید.

مکالمه نامحدود رایگان همراه اول در روز های جمعه

شرایط استفاده از طرح مکالمه نامحدود رایگان درون شبکه ویژه روز های جمعه برای سیم کارت هایی که مدتی است خاموش یا بلا استفاده با فعال کردن سیم کارت از طرح مکالمه نامحدود رایگان در روز های جمعه بهره مند می شوند. برای فعال سازی این طرح ارسال عدد 51 به شماره 9810 یا ارسال کد دستوری #51*10 از مکالمه نامحدود رایگان همراه اول بهره مند می شوید.


 

مکالمه نامحدود رایگان همراه اول در روز های جمعه

 

شارژ رایگان همراه اول با معرف سیم کارت اعتباری

اگر تمایل به تشویق دوستان برای خرید سیم کارت اعتباری کنید ، پس از خرید سیم کارت و ثبت شماره شما به عنوان معرف با شماره گیری سر شماره تا حداکثر 30 روز  می توانید شارژ و مکالمه نامحدود رایگان برای معرفی کننده تا یک سال  و 10 % هدیه با هر بار خرید شارژ شماره معرف هدیه می گیرد. هدیه دریافتی مخصوص استفاده در داخل شبکه می باشد، معرف باید از مشترکین اعتباری همراه اول باشد. برای بهره مندیبسته هدیه همراه اول کد دستوری #341*10* شماره گیری کنید.

 

مکالمه نامحدود و رایگان همراه اول

 

مکالمه نامحدود رایگان به سبک همراه اول، بسته مکالمه خانواده

چندی بعد از این بخشنامه ها، مدیر بررسی های فنی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات در مورد مکالمه های رایگان و طرح های اپراتورها، در این زمینه اعلام کرد که ارائه طرح های تشویقی مکالمه بلامانع است. پس از این موضوع، همراه اول به ارائه طرح های جدیدی پرداخت که طی آن مشترکانی که می خواهند از مکالمه نامحدود استفاده کنند، در ازای پرداخت مبلغی مشخص، به این امکان دسترسی داشته باشند.

طرح مکالمه خانواده همراه اول، یکی از طرح هایی است که این اپراتور برای مکالمه نامحدود به مشترکین خود ارائه می دهد. مشترکان دائمی همراه اول این امکان را دارند که با خرید بسته مکالمه خانواده ۵۰۰ یا ۱۰۰۰ دقیقه ای ماهانه درون شبکه، و با انتخاب یک یا دو مشترک دائمی دیگر به مکالمه بپردازند.

 

با همراه اول مکالمه نامحدود و رایگان داشته باشید

 

مکالمه رایگان همراه اول، بسته ۵۰۰ دقیقه ای

به این ترتیب مشترک دائمی خریدار بسته، با انتخاب و اعلام یک شماره دائمی دیگر از ۵۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه، ۱۰۰ دقیقه آن را به مشترکی که اعلام داشته هدیه می دهد. از این جهت مکالمات دو طرف باهم می تواند به صورت رایگان محاسبه گردد. همچنین اگر مشترک خریدار بسته می خواهد زمان بیشتری را به سیم کارت دائمی مورد انتخابش ارائه کند، می تواند از منوی اعلام شده در طرح، استفاده و زمان بیشتری را به آن شماره خاص اختصاص دهد.

سیم کارت رند همراه اول را با بهترین قیمت خرید کنید

 شما در مای رند می توانید رندترین سیم کارت های دائمی همراه اول را به صورت آنلاین خرید کنید.

مکالمه نامحدود همراه اول، بی نهایت و همیشگی

نکته اینجاست که اگر حجم بسته مکالمه درون شبکه دو شماره اعلامی به اتمام برسد و قبل از ۳۰ روز همه مدت زمان مورد نظر را به مکالمه بپردازند، باز هم می توانند از مکالمه رایگان با یکدیگر تا پایان روز ۳۰ ام بهره مند شوند. قیمت فعال سازی این بسته در حال حاضر ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان می باشد. اما بسته ۱۰۰۰ دقیقه ای ماهانه نیز امکان اشتراک گذاری و تقسیم مکالمه مانند بسته ۵۰۰ دقیقه ای فراهم است.

 

مکالمه نامحدود و رایگان همراه اول، بسته ۱۰۰۰ دقیقه ای

در این بسته نیز مانند بسته ۵۰۰ دقیقه ای، مشترک می تواند یک خط دائمی دیگر را به عنوان مشترک فرعی معرفی نماید تا به صورت پیش فرض، ۱۰۰ دقیقه مکالمه به حساب وی به عنوان هدیه اختصاص یابد. به این ترتیب تا ۳۰ روز کلیه مکالمات هر دو مشترک با یکدیگر به صورت رایگان محاسبه می شود؛ چه مشترک اصلی برقرار کننده تماس باشد و چه مشترک فرعی، در هر دو صورت مکالمه طرفین رایگان محاسبه می گردد. هر دو طرف از میزان زمان اختصاص یافته می توانند برای مکالمه با سایر خطوط درون شبکه نیز استفاده کرده و به مکالمه رایگان بپردازند. همچنین مشترک اصلی می تواند برای افزایش مدت زمان اختصاص یافته یا حتی اضافه نمودن یک خط دیگر اقدام نماید.

در حال حاضر قیمت این بسته توسط اپراتور، ۵۷ هزار تومان اعلام شده است.

بسته مکالمه درون شبکه، مکالمه نامحدود و رایگان همراه اول

 

بسته مکالمه درون شبکه، مکالمه نامحدود و رایگان همراه اول

همراه اول بسته های مقرون به صرفه مکالمه‎ی درون شبکه را برای مشترکین دائمی و اعتباری ارائه نموده است. زمان استفاده از این بسته‏ های نامحدود یک ماه است. این بسته ها مختص مکالمه درون شبکه همراه اول می باشد.

توجه داشته باشید این بسته ها همزمان نمی توانند با بسته های مکالمه همراهی و سایر طرح های مکالمه نامحدود و رایگان همراه اول فعال شوند.

تمام مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول امکان فعال کردن این بسته ها را دارند. هزینه‎ی فعالسازی بسته مکالمه درون شبکه نامحدود همراه اول برای مشترکین اعتباری از حساب آنها کسر می شود و برای مشترکین دائمی همراه اول در صورتحساب دوره ای آنها منظور خواهد شد.

توجه داشته باشید این بسته‌های مکالمه نامحدود همراه اول، امکان رزرو و یا تمدید خودکار نداشته و همچنین ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده به قیمت آنها اضافه می شود.

مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، برای استعلام وضعیت و فعالسازی بسته های نامحدود و رایگان همراه اول باید کد دستوری #3370*10* را شماره گیری کنند.

 

 

مکالمه نامحدود و رایگان همراه اول، طرح هدیه شتاب در پرداخت

اپراتور همراه اول به تمام مشترکین سیم کارت دائمی که صورتحساب پایان دوره هر ماه را تا ۶ ام ماه به شکل غیرحضوری پرداخت کنند، به انتخاب خود فرد یکی از موارد زیر را هدیه می دهد.

  • یک روز مکالمه رایگان درون شبکه همراه اول
  • ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان
  • ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه ای همراه اول

 

نحوه فعال سازی طرح مکالمه رایگان همراه اول (هدیه شتاب در پرداخت)

اگر از مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول هستید و قبض خود را تا ۶ ام برج و به صورت آنلاین یا غیرحضوری پرداخت نموده اید، می توانید هدیه ی این طرح را فعال کنید.

فعالسازی هدیه مکالمه رایگان همراه اول یا هدیه اینترنت رایگان همراه اول یا امتیاز باشگاه فیروزه ای اتوماتیک نیست. پس خود شما باید پس از پرداخت قبض با شماره گیری کد دستوری هدیه مورد نظر را فعال نمایید.

  1. برای فعالسازی ۲۴ ساعت مکالمه رایگان و نامحدود همراه اول کد دستوری #1151*10* را شماره گیری نمایید.
  2. برای فعالسازی ۲ گیگابایت اینترنت یک روزه رایگان کد دستوری #1152*10* را شماره گیری نمایید.
  3. برای فعالسازی ۷۵ امتیاز باشگاه فیروزه ای کد دستوری #1153*10* را شماره گیری نمایید.

مکالمه همراهی همراه اول، نامحدود و جذاب

اپراتور همراه اول در طرح مکالمه همراهی، به تمام مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول بسته مکالمه یک ماهه، متناسب با مصرف مشترک، با هزینه ای ویژه و بسیار مقرون به صرفه ارائه می نماید. این بسته مکالمه نامحدود همراه اول دارای دقایق معینی از مکالمه درون شبکه (همراه اول و تلفن ثابت) است.

مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری #1*1000* بسته مکالمه همراهی نامحدود خود را مشاهده نموده و فعالسازی کنند.

بهتر است بدانید بسته مکالمه نامحدود همراهی همراه اول فاقد شرایط رزرو می باشد.

مطالب مرتبط
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
بلاگ | دنیای فناوری
آنتن BTS چیست و نقطه زنی سیم کارت چگونه انجام می‌شود؟
آنتن های BTS مجموعه ای از تجهیزات مخابراتی هستند که در مخابرات بی سیم، ارتباط مشترک با شبکه را فراهم می‌کند. این نوع از آنتن ها در مناطقی...
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
بلاگ | بازار موبایل
معرفی انواع باتری تلفن همراه و راهکارهایی برای افزایش عمر باتری
امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انواع و اقسام جدیدی از باتری ها نیز به وجود آمده اند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. اسمارت فون ها...
بهترین گوشی های سال 2020
بلاگ | بازار موبایل
بهترین گوشی های سال 2020
در حال حاضر، گوشی های هوشمندی وجود دارند که از مابقی تلفن های همراه یک سر و گردن بالاتر هستند. در این مقاله قصد داریم به بررسی 10 مورد از...
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
بلاگ | بازار موبایل
سامسونگ گلکسی A42، ارزان قیمت اما 5G !!
سامسونگ در 11 نوامبر 2020 (21 آذر 1399) از سامسونگ گلکسی A42 رونمایی کرد. این گوشی با توجه به قیمت پایین خود و بهره مندی از تکنولوژی 5G...
تعداد 35 نظر ثبت شده است
امتیاز کلی 2.6
8
3
5
5
14
شما چه امتیازی به "این مطلب" می دهید؟

  1. meh***@gmail.com

    عالییییییییییییییییییی

  2. عالی سپاس گزارم

    پاسخ :

    سلام همراه گرامی مای رند، وقت بخیر. از اظهار لطف و اعتماد شما متشکریم. 💛🧡

  3. بسته مکالمه ای ک ارائه میده دقیقه ای ۵۰ تومن هستش فرقش با مکالمه ازاد چیه مگه ازاد دقیقه ای چنده؟

    پاسخ :

    تعرفه برقراری تماس با سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول به ازای هر دقیقه مکالمه با همراه اول و تلفن ثابت ۶۷۰ ریال است و برقراری تماس با سیم‌کارت‌های ایرانسل و رایتل ۹۳۷ ریال هزینه دارد.

  4. بهتر است بدانید بسته مکالمه نامحدود همراهی همراه اول فاقد شرایط رزرو می باشد. فاقد شرایط رزرو یعنی چی دقیقا من بسته مکالمه همراهی یک ماهه 750 دقیقه خریدم و حدودا دو هفته مانده این 750 دقیقه رو تمام کردم میخوام همین بسته رو بخرم پیام میده که شما در حال حاضر شما بسته ی فعال دارید و نمیتونید بسته ی جدید دریافت نمایید. چطور میتونم بسته ی جدید بخرم یا اینکه بعد اتمام دوره همون یه ماهه امکانش نیست؟! ما که پولش را میدیم :/

  5. خواهشا قیمت ها رو بیارین پایین مردم بتونن بسته مکالمه بگیرن چه وضعیه

  6. عالی

    پاسخ :

    همراه عزیز مای رند، سلام و وقت بخیر. بسیار خرسندیم که توانستیم رضایت شما دوست عزیز را جلب کنیم. سپاس از اظهار لطف‌تان. ❤️

  7. من بسته ی ۵۰۰دقیقهای گرفتم،شماره مقابل رو ولی ازم نگرفتن

  8. mir***@gmail.com

    ایرانسل و رایتل برای مکالمه درون شبکه بهتره.رایتل کلا رایگان و ایرانسل کد داره البته تاکید میکنم درون شبکه

  9. والا امکانات همراه اول خیلی پایینه اون از اینترنتش که افتضاحه هرچن من عمرا همراه اول استفادم بکنم اینم از این که حتی نمیشه یه بسته مکالمه رو به صورت انلاین خرید برا خریدش هزارتا کد کوفت و زهرماری میاد الان من موندم چطوری واسه ی شماره تلفنی که الان همراه خودم نیس بسته ی مکالمه ای به صورت اینترنتی بگیرم هیچ راهی نداره همش کد واسه ادم پیشنهاد میده اخه من میخوام چیکار لااقل یه ذره از این ایرانسل یاد بگیرین این چه وضعشه اخه

  10. آقا من می‌خوام مکالمه بگیرم میگه شما در خواست برسی شده ندارید و درخواست جدید ثبت نمیشود

x
مای رند
قیمت گذاری سیم کارت
ثبت درخواست